کد صلوات شمار برای وبلاگ
//--> یا رسول الله امت خود را دریابید - مائــده الهی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























مائــده الهی

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

                 ولادت رسول خدا و امام صادق علیهم السلام

السلام علیک یا رسول الله، سلام بر تو ای حبیب خدا و سلام بر فرزندت صادق آل محمد سلام الله علیهم اجمعین. یا رسول الله سالروز ولادت با سعادت شما و فرزند معصومتان امام صادق علیه السلام است. تبریک ما انسانهای آخر الزمان را پذیرا باشید. 

یا رسول الله نمی خواهم در ایام ولادتی شما و فرزندتان خاطر شریف و معصوم شما را مکدر کنم و می دانم همه جریانات بعد از خود را می دانید و گزارش آنها را داشته اید ولی با خود گفتم این دردنامه را به حضورتان تقدیم کنم تا امید که فرجی حاصل شود. یا رسول الله فقط به صورت گذرا اشاره ای می کنم و رد می شوم.

یا رسول الله امت، بعد از شما دچار انحراف سامری شد و از در خانه ی برادرت امیرالمومنین علیه السلام پراکنده شدند و چه هتاکی هائی که در حق دخترت روا نداشتند. بعد از شما برادرتان و فرزندان معصوم او را کنار زدند و به شهادت رساندند و مشغول چپاول امت از هم گسسته و زخم دشمن خورده شما شدند. در این میان تنها عده کمی بر عهد خود پایدار ماندند و جان و مال و آبروی خود را به عنوان هزینه ی این پایداری پرداخته و می پردازند. همه اینها نثار یک تار موی شما باشد.

یا رسول الله ما انسانهای آخرالزمان همه نیازهای خود را در یک کلام خلاصه می کنیم و از شما تقاضائی داریم و آن این که  بیش از این جهان را در انتظار فرزند عدالت گستر خود نگذارید و از خداوند بخواهید تا ظهور وی را هر چه زودتر برساند.....

و حرف آخر اینکه  یا رسول الله امت خود را دریابید.....اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


نوشته شده در دوشنبه 91/11/9ساعت 10:30 عصر توسط <رهگذر> نظرات ( ) |


Design By : Pichak