کد صلوات شمار برای وبلاگ
//--> یا فاطمة الزهرا و یا صاحب الزمان، تسلیت !!! - مائــده الهی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























مائــده الهی

 

                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

باز هم صدای شیطان پلید در توهین به رسول اعظم الهی بلند و موجب شادی فرزندان و سرسپردگان او و ناراحتی و غضب الهی و اولیای الهی گردید. چرا و به چه دلیل باید اشرف مخلوقات این چنین کینه توزانه مورد هجوم و حمله شیاطین جنی و انسی قرار گیرد؟! به کدامین جرم و گناه مصداق بالمومنین رؤف رحیم آماج تیر غضب مغضوب علیهم  قرار گیرد؟! آیا جز این است که آن سرور به اذن خداوند افراد را از ظلمات به سوی نور رهنمون گردید؟! آیا چه سرّیست که هنوز آن رسول مکرم الهی حتی بعد از قرن ها باید از دشمنی دشمنان خود در امان نباشد؟! لَعَمْرُکَ إِنَّهُمْ لَفی‏ سَکْرَتِهِمْ یَعْمَهُونَ (ای پیامبر)به جان تو سوگند، اینها در مستى خود سرگردانند (و عقل و شعور خود را از دست داده‏اند)! (حجر72)

تمام این حوادث تأثر برانگیز و تأسف بار ما را بر آن می دارد تا آن وجود مقدس و نورانی را بهتر بشناسیم و بیشتر پی به جایگاه رفیع آن سرور ببریم. در این میان چه کسی بهتر از خالق آن حضرت می تواند او را معرفی نموده و دیگران را از موقعیت و منزلت والای آن رحمت الهی آگاه کند؟!

برخی صفات پیامبر از لسان قرآن کریم:

1- لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیم‏

به یقین، رسولى از خود شما بسویتان آمد که رنجهاى شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است! (توبه 128)

2- لَقَدْ کانَ لَکُمْ فی‏ رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثیراً

مسلّماً براى شما در زندگى رسول خدا سرمشق نیکویى بود، براى آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد مى‏ کنند. (احزاب 21)

3- لَعَلَّکَ باخِعٌ نَفْسَکَ أَلاَّ یَکُونُوا مُؤْمِنین‏

گویى مى‏ خواهى جان خود را از شدّت اندوه از دست دهى بخاطر اینکه آنها ایمان نمى ‏آورند! (شعراء3)

این آیات و دهها آیه دیگر که در توصیف آن وحی مجسم نازل گشته است همگی بر عظمت و بلندی مقام آن حضرت دلالت دارد.

آیا این چنین شخصیتی مستحق این همه جفا و ظلم و ستم است؟!

یا فاطمة الزهرا و یا صاحب الزمان تسلیت!!! 


نوشته شده در چهارشنبه 93/11/1ساعت 4:7 عصر توسط <رهگذر> نظرات ( ) |


Design By : Pichak