شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بسم الله الرحمن الرحيم . پشتوانه همه کارهاي افراد عقايد و افکار آنان است. هيچ کاري از هيچ فردي صادر نمي شود مگر اينکه آن کار ناشي از اعتقادات وي است . نظر به اهميت ويژه اي که عقائد هر شخص زندگي وي و سرنوشت او دارد درين اتاق از همه عزيزاني که مايلند درباره اعتقادات خود بيشتر تحقيق کنند دعوت به گفتگو و تبادل نظر مينماييم تا در سايه بحث و تحقيق بيشتر درباره اعتقادات خود به زندگي مادي و معنوي خود نشاط و عمق بيشتري بدهيم.

پيام‌هاي اتاق

آموزش پیرایش مردانه اورجینال

سنجش

+ *سوال شماره 20:* إِنَّمَا النَّسي‏ءُ زِيادَةٌ فِي الْكُفْرِ . نسى‏ء[ جا به جا كردن و تأخير ماه‏هاى حرام‏]، افزايشى در كفر(مشركان)است(توبه 37) آيا تغيير ساعت در شش ماه اول و دوم سال شبيه همان کار مشرکين نيست که جاي ماه هاي عربي را عوض ميکردند؟
سنجش
92/1/13
بر ماههاي قمري احکام فقهي خاص بار ميشود و جابجا کردن آن باعث بر هم خوردن حکم شرعي و واجب الهي ميشود (مانند حج، ماه مبارک رمضان، ...) ساعت شبانه روز يک امر کاملا قراردادي است و هيچ جنبه شرعي ندارد و جلو عقب کردن آن هم هيچ لطمه اي به احکام شرعي نمي زند. مگر مشهد که اذانش يک ساعت عقب تر از تبريز است مشکلي شرعي براي مسافران تبريزي ساکن مشهد يا مسافران مشهدي ساکن در تبريز ايجاد ميکند؟
سنجش
بله ممنون. چون ساعت ما با ماههاي شرعي فرق ميکنه هميشه ساعتمون با اوقات شرعي تطبيق ميکنيم و ازين نظر مشکلي پيش نمياد.
درب کنسرو بازکن برقی
گروه بحث آزاد درباره اعتقادات
vertical_align_top