ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

کاملا منطقي و درسته...

موفق و پيروز باشيد.

راستي دوس دارم نظر شما رو راجع به مختار بدونم...

منتظر نظراتتون هستم

يا علي

پاسخ

سلام عليكم...ممنون از توجهتون...در مورد مختار ،اجمالاً اينكه رواياتي در مدح ايشون وارد شده از جمله اينكه: از اصبغ بن نباته نقل شده كه گفته: مختار رو (در ايام كودكي) روي زانوي اميرالمومنين عليه السلام ديدم كه حضرت دست بر سرش ميكشيد و ميفرمود:يا كيـّس يا كيـّس ؛اي زيرك ،اي هوشمند. به همين مناسبت پيروان مختار رو (كـَيسانيه) ناميده اند. همچنين امام باقر عليه السلام فرمود: لَا تَسُبُّوا الْمُخْتَارَ فَإِنَّهُ قَتَلَ قَتَلَتَنَا وَ طَلَبَ ثَأْرَنَا- وَ زَوَّجَ أَرَامِلَنَا وَ قَسَّمَ فِينَا الْمَالَ عَلَى الْعُسْرَة. به مختار ناسزا نگوييد و از او بدگويي ننماييد چرا كه او قاتلان ما را كشت و به خونخواهي ما برخاست و بيوه زنان ما را شوهردار كرد و در شرايط سخت اموالش را بين ما تقسيم كرد.(بحار الأنوار - ج‏45 - ص‏332)

با سلام واحترام

وبلاگ خوبيست . از اينکه از وبلاگي مذهبي و قرآني بازديد کردم خوشحال شدم چرا که در عصر حاضر حضور وبلاگ هاي ارزشمند و فاخر مذهبي و ديني در فضاي مجازي به عنوان يکي از تکنيک هاي مقابله با جنگ نرم امري ضروري است.

ما هم وبلاگي قرآني را با هدف نگاهي نو به قرآن و تا حد امکان بدون کپي برداري راه اندازي کرده ايم.

در امر طويل تر کردن زنجير وبلاگ هاي مذهبي در برابر وب نوشت هاي مهاجم به فرهنگ سهيم باشيد و از وبلاگي مذهبي حمايت کنيد

ما را با نام "بينات" لينک کنيد و به ما بگوييد شما را با چه نامي به زنجير قرآني وب پيوند دهيم.

منتظرتان هستيم.

پاسخ

سلام عليكم...لينك شديد...وب زيبايي داريد هم از جهت قالب و هم تنوع مطالب...انشاءالله همه ما در عرصه قرآن خادمين فعالي باشيم. لينك بنده با اسم : مائده الهي .ممنون از لطفتون. التماس دعا
سلام
مطلبي با عنوان «ولايت مداري آري يا نه؟» نوشتم که توصيه ميکنم حتما حتما حتما مطالعه کنيد و نظرتون رو بگيد و در صورت امکان در وبلاگتون قرار بديد.
موفق باشيد
ياعلي
پاسخ

سلام عليكم...انشاءالله...التماس دعا
سلام و ممنون به خاطر اين پست خوب.
پاسخ

سلام عليكم...ممنون از توجه شما..التماس دعا

سلام مي خواستم بدونم نظر علم طب در مورد طول عمر چيه ؟
پاسخ

سلام عليكم. گروهى از پزشكان عقيده دارند: پيرى يك نوع بيمارى است كه بر اثر تصلّب شرايين و يا «اختلال متابوليسم بدن انسان» پديد مى‏آيد؛ و اگر ما بتوانيم از طريق تغذيه صحيح و داروهاى مؤثّر بر اين عوامل پيروز شويم، پيرى را شكست خواهيم داد و از يك عمر طولانى برخوردار مى‏گرديم.با گشوده شدن راه آسمانها به روى بشر و آغاز سفرهاى فضايى، مسأله طول عمر به صورت جدّى‏ترى مورد توجّه قرار گرفته؛ زيرا مسلّم شده كه عمرهاى كوتاه ما مناسب پيمودن فاصله‏هاى عظيم نجومى نيست. گاهى براى برداشتن يك گام كوچك در اين جهان پهناور با سفينه‏هاى فضايى كنونى عمر چند هزار ساله و يا براى راههاى دورتر عمر چندين ده هزار سال لازم است؛ لذا، بعضى از دانشمندان به فكر شكل ديگرى از افزايش طول عمر افتاده‏اند و آن استفاده از سيستم انجماد است.اين موضوع شايد نخستين بار با مشاهده بعضى از موجودات زنده‏اى كه در حال انجماد طبيعى حيات خود را حفظ كرده بودند كشف شد؛ مثلًا، چندى پيش در لابه‏لاى يخهاى قطبى ماهى منجمدى پيدا كردند كه وضع طبقات يخ نشان مى‏داد مربوط به پنجهزار سال قبل است!ابتدا گمان مى‏كردند ماهى مرده است، امّا وقتى آن را در آب ملايم قرار دادند با كمال شگفتى شروع به حركت كرد؛ معلوم شد او در اين پنجهزار سال زنده بوده امّا با شعله بسيار كمرنگى از حيات و زندگى!از اينجا به فكر افتادند كه اگر بتوان اين روش را درباره انسان نيز به كار برد و مثلًا سرنشين يك سفينه فضايى را كه به نقطه دور دستى مى‏فرستيم، در كابين خود در حال انجماد فرو بريم و پس از صدها يا هزاران سال كه به مقصد مى‏رسد، با يك سيستم خود كار، بدن او تدريجاً به حال عادى باز گردد، مشكل طول عمر در سفرهاى فضايى حل خواهد شد.هم اكنون بعضى از پزشكان به اين فكر افتاده‏اند كه اين سيستم را براى بيمارانى كه هنوز راه درمان بيمارى آنها كشف نشده، و مثلًا مبتلا به سرطان هستند، پيشنهاد كنند كه چنين بيمارانى را با روش انجماد در يك حالت خواب عميق- يا مافوق خواب- فرو برند، و مثلًا پس از دو قرن ديگر كه راه درمان اين بيماريها طبعاً كشف خواهد شد آنها را به حال عادى بازگردانند و درمان كنند.همه اين بحثها و طرحها و پيشنهادها نشان مى‏دهد كه از نظر علم‏امروز حدّ ثابتى براى طول عمر بشر و ساير موجودات زنده وجود ندارد و مقدار آن را مى‏توان تغيير داد.( حكومت جهانى مهدى (عجل الله تعالى فرجه الشريف )-آية الله مكارم حفظه الله تعالى)