شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بسم الله الرحمن الرحيم . پشتوانه همه کارهاي افراد عقايد و افکار آنان است. هيچ کاري از هيچ فردي صادر نمي شود مگر اينکه آن کار ناشي از اعتقادات وي است . نظر به اهميت ويژه اي که عقائد هر شخص زندگي وي و سرنوشت او دارد درين اتاق از همه عزيزاني که مايلند درباره اعتقادات خود بيشتر تحقيق کنند دعوت به گفتگو و تبادل نظر مينماييم تا در سايه بحث و تحقيق بيشتر درباره اعتقادات خود به زندگي مادي و معنوي خود نشاط و عمق بيشتري بدهيم.

پيام‌هاي اتاق

درب کنسرو بازکن برقی
+ از چند سال پيش يه پيامکي به اين عنوان مطرح گشت 1174 سال است يوسف زهرا در انتظار 313 مرد است.. چقدر مَرد شدن زمان مي برد!!اما سوال آن است که حضرت 313 فرمانده دارند يا 313 يار فقط آيا کسي هست که پرده از اين مهم برداند با سند البته@};-
313 فرمانده دارند..البته بنده بلد نيستم سند رو کنم :(
خوب از جايي شنيدي از عالمي يا متابي خوندي که الان يادت نمي ياد و يا حدس مي زني؟مي داني که طبق جواب شما اون پيامکي که يانقدر برخي براش سرو دست مي شکونن تا حدودي بي معني است
سنجش
سلام ...ممنون از طرح سوالتون...مطلبي رو که خانم کيميا يزداني فرمودن يبار از حاج آقا فاطمي نيا شنيدم که در صحبت هاشون فرمودن.
ممنون@};-
سنجش
خواهش :)
حالا نميشه شما آبروي ما بي سوادا رو نبرين؟:دي
:-)
آخه ما مديونيم به شهدا بايد دقيق صحبت کنيم@};-
سلام چشمه ي دانش بزرگوار ...اين لبخند يعني صحبت دوستان درسته ؟ حضرت قائم "عجل الله تعالي فرجه الشريف" 313فرمانده دارند و تعداد بي شماري يار :-)
سلام عليکم.بااجازه! 313 نفر جزء فرماندهان لشکر امام عصر سلام الله عليه هستند و شب ظهور علاوه بر اين 313 فرمانده، 10000نفر هم به حضرت ملحق مي شوند.
313 نفر در منتخب الاثر،فصل7،باب5، 10000نفر دربحارالانوار،ج52ص326 آمده است.
ممنون همه عزيزان خصوصا اي که مرا خوانده اي گرامي که احسان را إکمال کردند@};- @};-
ساعت ویکتوریا
گروه بحث آزاد درباره اعتقادات
vertical_align_top